/

Torsdag

Hej du soliga torsdag! Trodde jag försovit mig när jag vaknade i morse, men icke klockan var bara strax innan sex.. Någon timme senare efter flertalet försök att somna om gick jag upp. Åt frukost i lugn och ro, fixade lite saker, pussade Viktor hejdå som idag åker hem för att klippa sig och sen gick jag i väg till skolan för att ha seminarium.
Känner mig idag lite mör i kroppen efter gårdagen. Hårda 1000-meters intervaller på förmiddagen och sedan var jag på ett jobbigt multi-pass i simhallen på kvällen. Igår var det bara multi som stod kvar som pass som jag inte provat på än i simhallen och när det igår fanns lediga platser såg jag min chans att prova på. Vilket jag väl där, ångrade lite. Inte optimalt att köra två tuffa pass på samma dag, men så visste jag ju inte riktigt innan vad detta passet innebar. Det var högaspänsthopp, diverse armhävningar, olika utfallssteg, mer hopp, bålövningar, höga knän och massa annat.Väldigt bra och effektivt pass men ska jag gå på det igen ska jag inte ha sprungit intervaller innan iallafall. Idag blir det iallafall något lugnare träning.