/

Fredag

Började denna dagen med att skriva tenta. En tenta som jag skrivit förut, men inte lyckats få ihop tillräckligt många poäng på, men denna gång tror jag nog det gick vägen! (krossar mina fingrar) Efter fick jag finbesök av Jenny för det obligatoriska eftertenta-snack. Det roliga imorse var att vi såg himla glada ut när vi gick dit där det skulle skrivas. En skräckblandad upplevelse kanske, många känslor. Man vill så gärna få bort den, men samtidigt vågar man inte hoppas för mycket! Under dagen har jag gjort brassestols premiär och bara njutit av solen!. Viktor skrattade åt mig där jag satt, enligt mig satt jag på en perfekt plats men enligt honom mitt i vägen... Annars går jag bara runt och har massa ont i halsen hela tiden. Det roliga är att jag bara har ont på vänster sida. Och med ont menar jag att varje gång jag sväljer måste jag kvida av smärta. Dricka något som simpelt som vatten är en plåga och att svälja mat ännu värre.. Någon som sitter på en mirakelkur för halsen får gärna träda fram. Tacksam för alla tips! Står inför valet och kvalet ikväll om att följa med på bio eller inte. Viktor och Leo ska gå och se Captain America och jag g-i-l-l-a-r verkligen att gå på bio OM det är en bra film. Men den filmen lockar mig sådär.. Men får se hur jag gör.. den som lever får se. Hoppas ni har en bra fredag!