/

You light the spark in my bonfire heart

Tycker jag hängt en del på gymmet, men ändå får jag den där extremt svaghetskänslan när man går på ett bodypump-pass. Fast kan ju vara det att jag inte kör uthållighetsstyrka på gymmet, tvärtom då som på bodypump där man kör hundramiljoner repitioner och set. Kanske inte den styrkan jag behöver egentligen då hela jag redan är seg som segaste kolan. Men det är kul att köra lite annat då och då. Första maskinen tvätt är igång och nu ska jag äta och tagga för finalveckan i Paradise Hotel. Haha skäms lite över att jag tittar på det, menmen thats how it is!
 
Bjuder på en gammal goding.
En vacker dag för länge-länge sedan. Jag och min syster-yster.
#1 / / Anonym:

Alltså huuuuur söta är inte vi!? Dör lite. Skicka gärna bilden på fejjan eller något så jag får den. PUSS / Sistah S