/

Kunskap är makt

Vet inte vad jag ska tycka om eftermiddagens träff. Känner varken att det var bra eller bu. Vi pratade lite om vad jag tyckte och tänkte. Fick höra mycket som jag redan visste. Det är svårt när man egentligen sitter på mycket kunskap själv då ska det vara något speciellt för att det ska tilltala en. Så som jag känner nu känner jag mig ändå att jag kan klara mig ensam. Jag har egentligen alla byggstenar svårigheten är bara att man ska lägga dem rätt med. En sak är säker iallafall att mer styrka måste läggas till i träningen. Efter mötet var jag på ett pass i simhallen. Sparade lite på krafterna men det kändes bra och nu är det bara att ladda inför lördagen! Ska packa lite inför morgondagen då jag på eftermiddagen åker hem till Viktors mamma och bror för på lördag bär det av till Göteborg igen!