/

Torsdag

Jobbat, gått upp klockan fem, åkt tåg, träffat mamma, varit på kalas, träffat systrar, packat är lite av sakerna jag sysselsatt mig med denna vecka. Dagarna har bestått av jobb för att sedan på kvällarna sysselsätta mig med diverse aktiviteter. Idag är iallafall den dagen jag längtat efter heela veckan! Jobbar ett sent eftermiddagspass och sedan ska jag åka tåg (inte så ovanligt kanske) till Viktor! Ska spendera två nätter borta, fira midsommar och bara få vara med den bästa. På lördagkväll går tåget hem för att på söndag blir det tåg till Norrköping. Stadium Sports Camp starten närmar sig med stormsteg och halv tio på söndag kommer jag vara i Norrköping för att spendera de kommande fjorton dagarna där. Nu ska jag ta tag i denna dagen! Hoppas ni får en bra dag!
 
En bild från gårdagens besök hos Anna