/

När allt är slut vad gör väl det, om hundra år när vi är tillbaks på noll

Har arbetat min sista jobbdag, fyllt år, flyttat ut och flyttat in, ja nu känns det som sommaren snart är pasé för denna gången. Jag och Jenny firade i torsdags att vi med äntligen fick ett sommarlov denna sommar. Vi firade det på bästa sätt med flyttstädning, pizza, lite för mycket vin och övernattning på madrass i köket. På fredagen åkte jag till Viktor. Agerade fotbolls-supporter när han spelade match på kvällen och blev utlekt av hans familj på ett parti yatsy. När jag vaknade upp på lördagen var jag 21-år, en lättnad när det visade sig att håret inte förvandlats grått över natten och att jag ännu var rynkfri. En dag på Liseberg var det som stod på schemat på min dag. En mycket bra dag som avrundades med en räkmacka uppe på Gothia Towers innan bilen brummade tillbaka. Gårdagen ägnades åt flytt. Vi bar ut möbler, vi bar upp, vi bar in, vi bar ut lite till och tillslut när klockan närmade sig vid nio på kvällen var det mesta klart! Nu har vi sovit en natt i den nya lägenheten, fixat och trixat lite mer under dagen och nu börjar det äntligen se ut som om någon bor här. I morgon drar insparken igång för de nya studenterna på vårt program. Att jag numera går sista året, har endast ett år kvar, känns sjukt, livet är bra sjukt ibland ändå.