/

Vi kan inte ändra på det som hänt, men vi kan ändra på det som händer här och nu

Bloggen börjar mer och mer efterlikna en blogg som enbart handlar om sjukdommar och tråkigheter.. Kanske inte så konstigt egentligen då det är just det som mitt liv/min tillvaro handlar om just nu. Försökt att vara positiv och tro att det ska gå över/bli bättre i så många veckor och dagar tills jag nu inte tror inte något alls. "Hoppet är det sista som överger oss" sägs det men börjar tro att mitt hopp sakta men säkert börjar rinna ut i sanden.. Gnistan till att skriva har även den runnit ut i sanden så blir ett uppehåll nu med bloggandet. Behöver lägga energi på rätt saker och nu är prio ett att ta mig ur detta evighetshjul som jag lyckats ta mig in i. På obestämd tid slutar jag skriva, kanske jag är tillbaka om någon dag, vecka, månad vem vet!