/

Torsdag

Dagen igår gick bara i ett. Den började iallafall väldigt bra med lite plugg på förmiddagen och intervaller som gick superr!  Nya skorna satt om ett schmäck på fötterna och dem gav en väldigt bra känsla. Sedan träffade jag tjejerna för handledning om c-uppsatsen. Och ja det väcktes många funderingar och frågetecken. Men det var efter det när jag kom hem sen som jag började känna att halsen började rassla lite. På kvällen hade små känningar gått över till panikont i halsen och det höll i sig hela natten och även nu på morgonen. Dricka varmt, knapra halstabletter har jag gjort och det känns faktiskt redan bättre. Dagens träning blir det ingenting av och förhoppningsvis är jag fit for fight igen till helgen. Hatar förkylningar och speciellt halsont.. Men kunde förra veckan konstantera att det var bra många veckor sedan jag var drabbad av det, så det var väl på tiden tyvärr.. Idag blir det istället att grotta ner sig i plugg. Hoppas ni får en bra torsdag!