/

Lite onödigt vetande

Jag har insett att livet är fantastiskt även om allt inte perfekt.
Jag lyssnar på muusik. Älskar musik. Kan däremot inte sätta fingret på min musikstil, den är lite som en gott och blandat påse.
Jag tycker om människor som gör mig lycklig.
Jag avskyr när människor inte förstår att man är olika.
           Kärlek är det största som finns.
Jag är rädd för att gå vilse i mig själv.
Den värsta känslan är ovisshet. Gillar att ha kontroll på saker.
Den bästa känslan är när man känner sig oövervinnlig, starkast i världen.
Jag är bäst på att vara mig själv
Jag är sämst på att inte ta kritik för hårt till mig.
Jag kommer alltid vara lite tillbakadragen och tänka en eller två gånger innan jag öppnar munnen.
Det finaste som finns är när min familj och vänner mår bra.
Jag kan skratta åt mina egna skämt utan någon annan gör det.
Jag kan inte läsa långsamt.
När jag vill tänka tänker jag bara. Frågan är när jag inte tänker egentligen?
Min mobiltelefon och jag spenderar lite för mycket tid tillsammans.
När jag vaknar på morgonen tänker jag vad som ska hända den dagen sedan den obligatoriska kollen på socialamedier.
Innan jag går och lägger mig säger jag alltid, godnatt, älskar dig till min andra halva.
Just nu tänker jag på vilka skor jag ska springa i.
Jag vill verkligen att detta år ska bli bra.