/

Onsdag

När klockan ringde i morse var jag trött. Hade nog lätt kunnat sova en timme till. Men efter dränkt ansiktet i kallvatten, typ bästa sättet att starta dagen på var jag pigg! Ett distanspass på drygt 10 kilometer bestod dagens träning av. Sista renodlade löppasset inför lördagen och loppdags igen. Förväntningar inför lördagen har jag inte byggt upp än. Jag vill bara springa för jag tycker det är kul och för att "tävling" är den bästa träningen. Känns som jag till skillnad från många andra som varit borta länge från sina idrotter väljer att ha ett år eller år för att bara träna för att komma tillbaka. Min taktik är mer pang på! Första året på universitetet fick jag lära mig saker som etsat sig fast i huvudet. Tävling är den bästa träningen. Det tar 10000 timmar för att bli bra på något. Så försöker leva som jag lär. 
.
På eftermiddagen hade vi ett möte med vår handledare på Skype. Förutom att allt hakade upp sig en gång och att hans röst i bland gick i turbofart så fungerade det bra. Så hiimla bra är vår handledare med så man kan inget än vara nöjd. Nu vill man bara prestera en bra C-uppsats så han med blir nöjd. Annars så är livet som student utan dator tufft. Vill-behöver-måste ha en dator..