/

Lördag

Denna helg ägnar jag tid åt det jag gillar allra mest, löpning! Är med på en två-dagars läger/utbildning och lär mig massa mer om löpning. Teori varvat med praktiskapass. Denna dag börjades med någon timma introduktion innan vi begav oss ut för en två timmars träning med löpteknink, lopp och diverse annat. På eftermiddagen var det träningslära riktat mot löpning och sedan avslutades dagen med ett löpstyrkepass uppför en braaant pulkabacke. Kommer jag inte känna av det benen i morgon är det ett mirakel! Har nu efter en skön dusch och mat plasserat mig i soffan och kommer nog tillbringa kvällen här tills soffan byts ut mot sängen. I morgon väntar en ny dag. Då ska det pratas träningsplanering, intervaller ska springas och massa annat. Denna helg är livets liv för mig, jag älskar det!