/

Onsdag

Tiden blev för knapp igår kväll så vi hoppade bion, istället blev det filmmys i sängen och det var lika bra det. Träningen på utegymmet gick bra, fick dock ett konstanterade att jag är värdelös på dips och diverse andra styrkeövningar för armarna som jag vanligtvis inte brukar köra.. Idag ringde klockan innan åtta, han gick upp medan jag låg kvar i sängen. Kunde däremot inte somna om, men tittade lite på tv en stund innan jag tog mitt pick pack och traskade hem. Slog mig på hemvägen att det snart gått en vecka sedan jag sov en natt hemma i lägenheten.. och snart lämnar jag Växjö för en hel sommar.. får nog planera sova här några nätter innan jag åker så det inte känns allt för mycket att jag bara kastar pengar i sjön för den ^^ I kväll har jag tänkt träna med löpargruppen, intervaller tror jag det ska bli så får hoppas på benen är snabba och laddade idag. Hoppas ni får en bra dag!