/

Det går bara man vill

Denna dag har varit lite för seg för min smak. Har inte haft mycket vettigt att göra förutom en jobbig träning nu på kvällen som bestod av intervaller i kuperad terräng. Inte har jag kunnat börja på min opponering då läraren inte skickat ut något.. Från och med i morgon blir det däremot andra bullar! Ska upp med tuppen i morgon för att hinna med ett träningspass innan CSM-dagen sätter igång, treorna ska presentera sina c-uppsatser. Jag kommer inte kunna vara med hela dagen dock. Jag och Viktor måste smita iväg innan det är slut för att ta tåget till Dalstorp då Viktor ska spela match. På fredag tar Viktors lillberor studenten och på lördagen åker vi tillbaka till Växjö igen för att gå på sommarsittning. Kul när det händer lite men samtidigt vill jag inte att träningen ska bli lidande när jag äntligen kommit igång på riktigt, men med lite pusslande ska det gå.