/

Det är inte lätt när det är svårt och det är inte svårt när det är lätt

Det senaste dygnet är helst något jag vill glömma. I fredags kväll bröt helvetet ut. Det började klockan tio på fredagskvällen och fjorton timmar framåt spenderade jag min tid med huvudet ner i toaletten. Kan knappt minnas att jag någonsin under mina levnadsår spytt så mycket som jag gjort under denna helgen. Igår kväll hade jag nästan 39 graders feber när jag gick och la mig, somnade på tre sekunder och vaknade upp som nästintill en ny människa idag iallafall om man jämför med tidigare. Magen mår fortfarande sisådär idag, är smått illamående hela tiden och det rycker lite här och där i kroppen troligen på grund av all den vätska jag förlorat. Sitter just nu och kämpar med en inlämning som ska in idag. Helst av helst skulle jag vilja krypa ner brevid killen som ligger och sover i sängen som också råkat ut för magsjuka men får försäka kämpa ned några meningar till på arbetet. Börjar verkligen undra om min otur någonsin kommer ändras till tur igen.. Hoppas ni haft en bättre helg än vad jag haft ialafall!